• Forumu şuan da Ziyaretçi olarak görüntülüyorsunuz. Forum ziyaretçileri tüm konu ve bağlantıları görüntüleyemez ve kaynaklara erişimi yoktur. Eğer üye iseniz buradan üye girişi yapın ya da burayı tıklayarak şimdi üye olun.
  • Ubden® Topluluk Projelerine, Aracılığınızla Destek Vermektedir.

    Topluluk projelerine katkı yapmak ve topluğumuza ulaşan genç girişimcilere destek olmak için Buradaki  bağlantıdan işlem kanallarına ulaşabilirsiniz.

    Desteklerinizle 7.000 kişilik bir ekosistem olduk ve büyümeye devam ediyoruz. Desteğiniz için teşekkürler.

Reklam E-ticaret Danışmanlığı - E-ticaret / E-ihracat Danışmanı - 0850 305 09 19

Ubden 

Administrator
Kurucu
Administator
2 Şub 2023
148
18
KrediPara
4,867KP
Ubden® olarak E-ticaret serüveninizde yanınızdayız.

E-ticaret Danışmanı Ne Demek?​

E-ticaret danışmanı, web tabanlı şirket sahiplerine satış faaliyetlerini iyileştirme yollarıyla ilgili tavsiyelerde bulunur. Uzmanlık alanına bağlı olarak, firmalara pazarlama, reklam veya web optimizasyon çözümleri konularında danışmanlık sunar.​


E-ticaret Danışmanı Ne İş Yapar? Görev ve Sorumlulukları Nelerdir?​

E-ticaret uzmanının temel sorumluluğu; işletmenin operasyonel ve teknolojik ihtiyaçlarını belirlemektir. Meslek profesyonellerinin diğer görevleri şu başlıklar altında toplanabilir;
  • Şirketin çevrimiçi perakende varlığının başarısını ölçmek,
  • İş planını iyileştirmek için uygun maliyetli yaklaşımlar hakkında tavsiyelerde bulunmak,
  • Çevrimiçi müşteri hizmetleri ihtiyaçlarını karşılamak için yazılım sistemi tasarlamaya yardımcı olmak,
  • Çevrimiçi satışlardaki değişiklikleri yönetim ekibine raporlamak,
  • Şirketin arama motoru sıralamasını ve reklam kampanya sonuçlarını analiz etmek,
  • Satışları, sıralamaları, müşteri yorumlarını ve şirketin çevrimiçi rekabet durumunu belirten raporlar hazırlamak,
  • Müşterilerin web sitesine nasıl ulaştığına dair ayrıntılı bilgi veren özelleştirilmiş bir çevrimiçi sistem oluşturmak,
  • Sipariş yönetimi, marka performansı ve müşteri memnuniyeti gibi unsurları ölçmek üzere sistemler tasarlamak,
  • Şirketin marka görünümünü oluşturmaya yönelik grafik tasarım ve içerik üretim çalışmaları planlamak,
  • Yazılım, pazarlama ve müşteri hizmetleri departmanları ile işbirliği içerisinde çalışmak

Nasıl E-ticaret Danışmanı Olunur?​

E-ticaret danışmanı olmak için resmi bir eğitim mecburiyeti bulunmamaktadır. Şirketler, adaylarda üniversitelerin lisans programlarından mezun olma şartını aramaktadır. Ayrıca çeşitli eğitim akademileri tarafından E-Ticaret sertifika programları düzenlenmektedir.

E-ticaret Danışmanında Olması Gereken Özellikler​

  • İnteraktif pazarlama stratejileri bilgisine sahip olmak,
  • Google Analytics gibi web sitesi performansını ölçen araçların kullanımında yetkinliği bulunmak,
  • Ekip çalışması ve yönetimini sağlayabilmek,
  • Analitik düşünme becerisi sergilemek,
  • Çoklu iş görevlerini önceliklendirebilecek organizasyonel yetenek göstermek,
  • Problemlere yaratıcı çözümler sunmak,
  • Eleştirel düşünme yapısına sahip olmak

Markanızın Satışlarını E-Ticaret Danışmanlığı ile Artırın​

E-ticaret danışmanlık ücretleri şirketlere ve sunulan hizmete göre değişiklik gösteriyor. Hedef kitle belirlenmesi, bu kitleye uygun bir pazarlama stratejisi oluşturması, içeriklerde SEO ve SEM çalışması yapması ve satış analizlerini çıkarma gibi hizmetler sunan e-ticaret satış artırma danışmanlık hizmetleri, markanızın mevcut konumundan daha üst seviyeye taşınmasına yönelik çalışmalar gerçekleştiriyor. Bunun için de hedefinizi tam olarak belirlemeden web sitenizi kullanışı bir dizayna sokmasına kadar pek çok aktif hareketlilik gerçekleştiriyorlar.
Müşteri iletişimini her zaman güçlü tutan ve sosyal medya platformlarının yönetiminde de etkin iş planı oluşturuyorlar. Tüm bu açıklamalar dâhilinde de e-ticaret danışmanlığı nedir sorusuna ek olarak e-ticaret danışmanlığı yapan kişilerin görevleri de detaylıca açıklanmış oluyor.

İnternet artık hayatımızın her alanında bu büyük alanda E-ticaret yapmak ve oturduğu yerden para kazanmak isteyen bir çok firma ve girişimci her yıl yüz binlerce TL parasını çöpe atıyor.

E-Ticaret danışmanı, elektronik ticaret gerçekleştirdiğiniz web sayfalarınız için bir çok kriterde hizmet sunan uzmanlara verilen unvandır. E-Ticaret danışmanlığı hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

eTicaret, Sadece 1 Web Sitesi Değildir!​

E-Ticaret için web sitesi yaptırdınız, ancak hayal ettiğiniz gibi satış yapamıyorsunuz. Muhtemelen konuya en başından eksik yaklaştınız. Çünkü elektronik ticaret, fiziki bir mağazanın hangi sokak-cadde üzerinde açıldığı ile paralellik göstermektedir.

Her Şey E-Ticaret

İnternet pazarlamacılığı çalışmalarının tek bir amacı var: İnsanların sizi seçmesini sağlamak. Arama, sosyal veya mobil, ne kullanıyorsanız kullanın, trafik almalı, müşterinin güvenini kazanmalı ve kitlenizi çekerek gelir ve kazanç sağlamanız gerekir. Yaptığımız her şey bu fikirle ilgilidir.

Peki neden çöpe gidiyor bu paralar ?​

İnternet ortamında daha önce hiç geçmişi olmamış sadece kulaktan duyma bilgiler ile bir şeyler satmak isteyen firmalar E-ticaret işinin umdukları kadar kolay olmadığını ve çok büyük oyuncuların olduğunu görüp başlamadan bitiriyorlar E-ticaret maceralarını…

E-Ticaret Danışmanlığı Nedir? E-Ticaret Danışmanı Ne Yapar?​

E-ticaret danışmanlığı, e-ticaret gerçekleştirdiğiniz dijital dünyada bir çok alanda hizmet sunan uzman ekiplerin danışmanlığına verilen isimdir. Fiziksel mağazadan farklı olarak sanal mağazalarda gerçekleşen e-ticaret geniş bir pazara, farklı kanallara, kurallara ve dinamiklere sahiptir. Markalaşmanın temelinden son kullanıcıya ulaştığınız sanal pazarlama serüveninde yol haritanızı oluşturarak dogru adımlar atmanızı hedefliyoruz.

Peki çözüm nedir ?​

Çözüm basit E-ticaret danışmanlığı ; İşi E-ticaret olan uzmanlar sizlere nereleri yapıp neleri yapmayacağınızı söyleyecek ve size bir yol haritası çizecektir. Bu şekilde nerede yanlış yapıyorum sorusunu artık kafanızdan atacaksınız.
E-ticaret bir deniz ve bu denizde pek çok balık var herkes bu denizden yararlanmak istiyor bazıları az bazıları ise çok kazanıyor…
Web sitenize ürünleriniz ile alakalı ziyaretçilerin gelmesi, sanal pazarlar üzerinde dükkanlarınızın olması, reklam vererek sosyal medya üzerinden ürün satışı yapabilmeniz birbirinden farklı planlanması gereken ve en önemlisi tüm bu gerekliliklere altyapınızın uyumlu olması e-ticarette başarılı olabilmek için çok önemlidir.
Elbette, bir site sahibi olduğunuz zaman vaktinizin değerli bir kısmını ve paranızın bir bölümünü internet pazarlamacılığına harcarsınız. Bu harcamalar SEO çalışmaları olabilir, sosyal ağlar olabilir, AdWords servisi olabilir, analiz servisleri, e-posta hizmetleri ve e-ticaret olabilir. Ürün ve servislerin ilgi çekici olmasını ve bilinmesini sağlamak istersiniz. Ancak, birçok işletmenin dile getirdiği bir soruyu siz de dile getirirsiniz: Doğru şeyleri mi yapıyoruz? Bu taktikler ve teknikler gerçekten işe yarayacak mı? Bunlar ihtiyacımız olan sonuçları bize getirecek mi?

Neden E-Ticaret Danışmanlık Ajansıyla Çalışmalısınız?​

E-Ticaret, pazaryeri, sosyal medya, dijital pazarlama ve grafik tasarım alanlarının her biri ayrı uzmanlık gerektirir. Bu alanların her birinde uzman çalışanı maddi veya tecrübesizlik gibi nedenlerden dolayı istihdam edemiyorsanız dışarıdan profesyonel destek almanız gerekmektedir.
E-ticaret ajansları, dijital dünyanın dilini bilen ve kendi alanlarda uzman kadro ile web sitenizi farklı bir çok departmanda ele alarak maksimum performansa ulaştırmak için bilgi birikimini ve farklı sektörlerde edinilen tecrübelerini bir araya getirerek hizmet verir.

Siz ne kadar kazanacaksınız?​

Öncelikle kendinize şu soruyu sormalısınız ben E-ticaret işine yıllık ne kadar bütçe ayırdım ? Ve bu işi E-ticaret danışmanlarına sorarak mı yapacağım yoksa kendi başıma mı gideceğim Cevabınız “evet” ise yazımızı okumayı sürdürün “hayır” ise lütfen buradan ayrılın.
E-ticaret alanında karlılık büyük holdinglerin ve büyük firmaların piyasaya girmesi ile azaldı ama bir yandan da E-ticaret’in normal ticarete oranı yükseldi…
N11, Gittigidiyor, Hepsiburada, Eptt ve Amazongibi siteler şuan Türkiye’de E-ticaret alanında en büyük firmalar…Bu firmalar bazı ürünleri üreticisinden direkt alarak (genelde ÇİN’den konteyner indirirler) üstüne kendi karlarını koyup toptancıdan bile ucuza verebiliyor. Bunu gören kullanıcılar Mağazadan almak yerine büyük E-ticaret sitelerinden sipariş ediyorlar…

Çok Kanallı Satışı Asla Unutmayın​

Hızla artan elektronik ticaret verilerinden pay alabilmeniz için doğru planlama ve kampanyalarla çalışmanız çok önemlidir. Bununla birlikte potansiyel müşterilerinize ulaşabilmeniz için hem web sitenize ziyaretçi çekmeli ve markalaşmalı, hem de sanal pazarlar üzerinde web sitenizdeki ürünleri sergilemelisiniz. Bu işlemleri yaparken, stok ve fiyat bilgilerini de hatasız güncelleştirmelisiniz. Hangi platformlardan aranırsa aransın, ürünleriniz bulunabilir olsun!
İnternet Pazarlamacılığı ve E-Ticaret Danışmanlık Hizmetleri
İnternet pazarlamacılığı, online, dijital veya e-pazarlama, onu nasıl adlandırırsanız adlandırın üç soruya cevap vermeniz gerekir ve bu üç soru pazarlama ve e-ticaret ile ilgilidir:
  1. Online olarak potansiyel müşterileri çekmek, teşvik etmek ve bulmak için doğru şeyleri mi yapıyoruz?
  2. Bu şeyleri doğru bir biçimde mi gerçekleştiriyoruz?
  3. Bu çalışmaların gerçekten işe yaradığını nasıl anlarız?
Ekibimiz onlarca işletme ile çalışmıştır ve bu sorulara cevap veren yöntemler uygulamaktadır. Yaptıklarımız, bir çok girişimin bir adım önde olmasını sağlamıştır. Yapılanların hepsi kazanım odaklı sonuçlar göz önünde bulundurularak gerçekleştirilmiştir.

Siz nasıl sipariş alacaksınız ve rekabet edeceksiniz ?​

Bu zorlu E-ticaret ortamında size rehberlik edecek olan Ubden® ekibi büyük oyunculara rağmen satışlarınızın nasıl attıracağınızı ve E-ticaret hizmetlerinde en uygun maliyeti nasıl alacağınızı size aşamaları gösterecektir.

Güçlü Altyapı, Kusursuz İşleyiş​

Tedarikçi entegrasyonları ve toplu ürün güncellemeleri hatasız, hızlı ve dinamik, Google optimizasyonu başarılı bir altyapı e-ticarete başlarken çok önemlidir. Sisteminizi kusursuz oluşturmak en önemli konudur. Ürünlerinizi girdikten, sitenizi yayına açtıktan sonra altyapı değiştirmek çok zor ve Google sonuçlarınız için çok tehlikelidir.
Bu yüzden, en baştan doğru kararı vermek ve projenize en uygun altyapıyı seçmek çok önemlidir.
E-Ticaret ve İnternet Pazarlamacılığı Strateji Danışmanlığı
Ekibiniz online olarak potansiyel müşterileri çekmek, teşvik etmek ve bulmak için doğru şeyleri mi yapıyor? Sürekli gelişen ve rekabet halinde yer alan pazarda belirlediğiniz hedeflere ulaşmak için ihtiyaçlarınızı tam olarak biliyor musunuz? Bugünün iş ortamında firmalar hedeflerini tam olarak iyi tanımlamalı, sağlam stratejiler üretmeli ve hedeflerini gerçekleştirebilmek için uygun yaklaşımlar sergilemelidir.
Ekibimiz, size yardımcı olmak ve sürekli gelişen pazar alanında hayatta kalmanızı sağlayacak yaklaşımlar geliştirmek için stratejik danışmanlık hizmeti sunmaktadır.
 
Son düzenleme:
Üst