C
Cem Bastacı
Misafir
Misafir
Günümüz iş dünyasında işletmeler, iş süreçlerini yönetirken birden fazla uygulama sistemleri ve parçalara ayrılmış bilgilere ulaşmaya çalışmaktadır. Bu yüzden, operasyonel süreçleri yönetirken birleştirici özelliğe sahip bir sisteme ihtiyaç duymaktadır. Eski adıyla SAP Launchpad Service olan SAP Build Work Zone, işletmelerin iş akışlarını bir düzene koymalarına yardımcı olarak bu süreci daha kolay yönetmelerine yardımcı olmaktadır. Peki SAP Build Work Zone ne işe yaramaktadır? Tüm detaylar bu blog gönderisinde yer almaktadır.
SAP Build Work Zone, herhangi bir cihaz üzerinden iş uygulamalarına ve bilgilerine merkezi erişim sağlayan ve iş sitelerini kolay bir şekilde oluşturmaya yardımcı olan bulut tabanlı bir platformdur. Başka bir ifadeyle, platform iş uygulamaları, süreçler ve tüm bilgilere erişim sağlayarak hepsini tek bir
Sezgisel kullanıcı arabirimi ile kullanıcıların projeleri, görevleri ve belgeleri kolayca oluşturmasını, yönetmesini ve paylaşmasını sağlamaktadır. Ayrıca gerçek zamanlı bildirimler, otomatikleştirilmiş iş akışları, görev izleme ve pano analitiği gibi bir dizi özelliğe sahiptir. Bu sayede kullanıcılar işlerini daha verimli ve daha kolay takip edebilmektedir.
Bulut tabanlı mimarisi ile her yerden erişilebilen SAP Build Work Zone, her büyüklükteki işletme için birçok avantaj sunmaktadır.
SAP Build Work Zone'un avantajları şunları içermektedir:
İş sitelerini görsel olarak hızlıca oluşturmak ve yönetmek amacıyla sürükle – bırak özelliği, hazır şablonlar, kullanıcı arayüzü kartları ve widgetlar sunmaktadır.
Geri bildirim almak, ekipleri uygulamalar hakkında bilgilendirmek ve iş süreçlerini optimize etmek için anket, soru-cevap gibi araçlar sağlayarak iş birliği yapma fırsatı sunmaktadır.
SAP Build Work Zone, kullanıcılarına rol tabanlı ve merkezi olmak üzere iki farklı erişim özelliği sunmaktadır. Rol tabanlı erişim, çalışanların, müşterilerin, tedarikçilerin ve diğer muhatapların rol tabanlı deneyim ve gezinti oluşturmasını sağlamaktadır. Merkezi erişim ise, internet bağlantısı olduğu sürece herhangi bir cihazdan görevlere, uygulamalara ve süreçlere bağlanmayı sağlamaktadır.
Belge dizini oluşturma ve arama özelliği sayesinde çalışanların ihtiyaç duyduğu tüm bilgilere kolayca bulma ve bilgileri paylaşma imkânı sunmaktadır.
Platform, karmaşık görevlerin yürütülmesini basitleştirmedir. Aynı zamanda kişiselleştirme yeteneği ile süreçler, sık kullanılan uygulamalar ve çalışma alanları oluşturma ve düzenleme imkânı sunmaktadır.
SAP ve SAP dışı iş uygulamalarına ve süreçlere tek bir noktadan herhangi bir cihaz üzerinden ulaşma imkânı sunarak verimliliği en üst düzeye çıkarmaya yardımcı olmaktadır.
SAP Build Work Zone Tanımı
SAP Build Work Zone, herhangi bir cihaz üzerinden iş uygulamalarına ve bilgilerine merkezi erişim sağlayan ve iş sitelerini kolay bir şekilde oluşturmaya yardımcı olan bulut tabanlı bir platformdur. Başka bir ifadeyle, platform iş uygulamaları, süreçler ve tüm bilgilere erişim sağlayarak hepsini tek bir
Sezgisel kullanıcı arabirimi ile kullanıcıların projeleri, görevleri ve belgeleri kolayca oluşturmasını, yönetmesini ve paylaşmasını sağlamaktadır. Ayrıca gerçek zamanlı bildirimler, otomatikleştirilmiş iş akışları, görev izleme ve pano analitiği gibi bir dizi özelliğe sahiptir. Bu sayede kullanıcılar işlerini daha verimli ve daha kolay takip edebilmektedir.
SAP Build Work Zone Avantajları
Bulut tabanlı mimarisi ile her yerden erişilebilen SAP Build Work Zone, her büyüklükteki işletme için birçok avantaj sunmaktadır.
SAP Build Work Zone'un avantajları şunları içermektedir:
İş Siteleri Oluşturma ve Geliştirme
İş sitelerini görsel olarak hızlıca oluşturmak ve yönetmek amacıyla sürükle – bırak özelliği, hazır şablonlar, kullanıcı arayüzü kartları ve widgetlar sunmaktadır.
İş Birliği Yapma
Geri bildirim almak, ekipleri uygulamalar hakkında bilgilendirmek ve iş süreçlerini optimize etmek için anket, soru-cevap gibi araçlar sağlayarak iş birliği yapma fırsatı sunmaktadır.
Kişiselleştirilmiş Kullanıcı Deneyimi
SAP Build Work Zone, kullanıcılarına rol tabanlı ve merkezi olmak üzere iki farklı erişim özelliği sunmaktadır. Rol tabanlı erişim, çalışanların, müşterilerin, tedarikçilerin ve diğer muhatapların rol tabanlı deneyim ve gezinti oluşturmasını sağlamaktadır. Merkezi erişim ise, internet bağlantısı olduğu sürece herhangi bir cihazdan görevlere, uygulamalara ve süreçlere bağlanmayı sağlamaktadır.
İçerik Yönetimi
Belge dizini oluşturma ve arama özelliği sayesinde çalışanların ihtiyaç duyduğu tüm bilgilere kolayca bulma ve bilgileri paylaşma imkânı sunmaktadır.
Etkileşimi Artırma
Platform, karmaşık görevlerin yürütülmesini basitleştirmedir. Aynı zamanda kişiselleştirme yeteneği ile süreçler, sık kullanılan uygulamalar ve çalışma alanları oluşturma ve düzenleme imkânı sunmaktadır.
Verimliliği Artırma
SAP ve SAP dışı iş uygulamalarına ve süreçlere tek bir noktadan herhangi bir cihaz üzerinden ulaşma imkânı sunarak verimliliği en üst düzeye çıkarmaya yardımcı olmaktadır.
Bu bağlantıyı görüntüleyebilmek için kayıt olmalı zaten üyeyseniz üye girişi yapmalısınız.